Chestionarul de feedback al pacientului. Cele 10 întrebări puse la ieşirea din spital

Chestionarul de feedback al pacientului. Cele 10 întrebări puse la ieşirea din spital
Ministerul Sănătăţii a aprobat implementarea mecanismului de feedback al pacientului în unităţile sanitare publice din sistemul de sănătate românesc.

În Monitorul Oficial al României fost publicat Ordinul ministrului Sănătății nr. 1501/2016 privind aprobarea implementării mecanismului de feedback al pacientului în spitalele publice.Prin acest mecanism de feedback Ministerul Sănătăţii intenţioneză să colecteze date privind nivelul de satisfacţie al pacienţilor care au apelat la serviciile publice de sănătate din spitale, măsura în care se respectă drepturile acestora şi conduita morală a cadrelor medico-sanitare. De asemenea, mecanismul include şi o componentă de gestionare a sesizărilor ce privesc incidente de etică şi integritate ce au avut loc în spitalul public. Ministerul Sănătăţii asigură confidenţialitatea respondenţilor conform prevederilor legale în vigoare.

Iată care sunt întrebările incluse în

Chestionarul de feedback al pacientului

Întrebare Opţiuni răspuns

1. Cât de mulţumit sunteţi de serviciile medicale oferite de spital? Notă 1-4
1 - Foarte nemulţumit;
2 - Nemulţumit;
3 - Mulţumit;
4 - Foarte mulţumit
2. Cât de mulţumit sunteţi de activitatea şi implicarea medicului? Notă 1-4
1 - Foarte nemulţumit;
2 - Nemulţumit;
3 - Mulţumit;
4 - Foarte mulţumit
3. Cât de mulţumit sunteţi de curăţenia din spital? Notă 1-4
1 - Foarte nemulţumit;
2 - Nemulţumit;
3 - Mulţumit;
4 - Foarte mulţumit
4. A fost nevoie să cumpăraţi medicamente sau alte materiale sanitare?  DA/NU
5. Cât de mulţumit sunteţi de activitatea şi implicarea asistentelor medicale? Notă 1-4
1 - Foarte nemulţumit;
2 - Nemulţumit;
3 - Mulţumit;
4 - Foarte mulţumit
6. Aţi primit explicaţii clare cu privire la diagnostic şi tratament? DA/NU
7. Aţi recomanda unei persoane apropiate să se trateze la acest spital? DA/NU
8. Starea dumneavoastră de sănătate este mai bună după externare? DA/NU
9. Vi s-au solicitat bani sau atenţii de către medici sau asistente? DA/NU
10. (dacă s-a răspuns DA la întrebarea 9) Doriţi să raportaţi responsabilului anticorupţie al Ministerului Sănătăţii faptul că vi s-au solicitat bani sau atenţii?
DA/NU

 

NOTĂ: 

În cazul în care pacientul răspunde DA la întrebarea nr. 10, Compartimentul de integritate va fi notificat de Platforma informatică securizată a mecanismului de feedback al pacientului şi va intra în legătură cu pacientul pentru a clarifica speţa şi, după caz, va sesiza autorităţile abilitate.

Comenteaza