Reacție adversă SEVERĂ după vaccinare. Ce i s-a întâmplat unei femei de 46 de ani

Reacție adversă SEVERĂ după vaccinare. Ce i s-a întâmplat unei femei de 46 de ani
| Foto: mediafax.ro

Potrivit Comitetului Naţional de Coordonare a Activităţilor privind Vaccinarea împotriva COVID-19 (CNCAV), femeia a suferit un șoc anafilactic după imunizarea cu AstraZeneca. 

Pentru mai multe informaţii de ultimă oră vizitaţi pagina principală ZIUA DE CLUJ

Femeia de 46 de ani a imunizată într-un centru de vaccinare din judeţul Olt şi a dezvoltat o reacţie severă post vaccinare, de tip anafilactic.

„Aceasta s-a prezentat pentru primirea primei doze de vaccin de la AstraZeneca, iar în aproximativ 10 minute după administrarea vaccinului a dezvoltat o reacţie alergică cu criterii de şoc anafilactic. Menţionăm că pacienta nu era cunoscută cu istoric de reacţii alergice”, spun cei de la CNCAV.

Personalul medical aflat în centrul de vaccinare i-a acordat de urgenţă îngrijirile medicale de specialitate, conform procedurilor existente, iar starea femeii s-a ameliorat rapid.

Ulterior, a fost solicitat serviciul de urgenţă, care a transportat pacienta la spitalul din Slatina pentru îngrijiri medicale suplimentare.

CNCAV precizează că în prezent starea femeii este bună, însă va rămâne sub supraveghere medicală, conform recomandărilor de specialitate.

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte ZCJ.RO pe FACEBOOK şi pe Instagram

loading...
Loading...
Comenteaza