O cafenea a taxat un client cu 2 euro pentru tăierea sendvișului în două: „Incredibil, dar adevărat”

O cafenea a taxat un client cu 2 euro pentru tăierea sendvișului în două: „Incredibil, dar adevărat”
| Foto: Mediafax

Proprietara localului a motivat cu faptul că munca trebuie plătită.

Bar Pace, o cramă şi cafenea de lângă Lacul Como, a ajuns pe prima pagină a ziarelor locale săptămâna trecută, după ce un client a scris pe TripAdvisor că a fost taxat cu 2 euro în plus pentru ca sendvișul său să fie tăiat în două, scrie Insider, citat de Mediafax.

„Incredibil, dar adevărat”: Taxat pentru că a vrut să împartă mâncarea

Acesta a postat o fotografie a chitanţei, clientul a spus că a servit masa alături de alte persoane şi a vrut să îşi împartă porţia.

„Incredibil, dar adevărat", a scris clientul. Grupul a cheltuit în total 15,70 euro şi a fost taxat pentru un serviciu numit „diviso a metà" (împărţire - n.r.), se arată pe chitanţă. Clientul nu şi-a dezvăluit identitatea, dar profilul său de pe TripAdvisor arată că este o femeie din Milano cu vârstă cuprinse între 50 şi 64 de ani.

Comentariul a devenit viral la începutul lunii august, iar localul a fost atacat pe Facebook, Google şi TripAdvisor de mai multe persoane.

De atunci, TripAdvisor a suspendat noi recenzii pentru cafenea, invocând îngrijorarea cu privire la evaluările primite de la persoane care nu au vizitat-o niciodată.

Proprietară local: „Munca trebuie plătită”

Cristina Biacchi, proprietara localului, alături de soţul ei, se întreabă de ce clientul supărat nu şi-a exprimat îngrijorarea înainte de a plăti nota de plată.

„I-am fi explicat că fiecare serviciu suplimentar trebuie să fie plătit", a declarat ea pentru La Repubblica: „A trebuit să folosim două farfurii în loc de una şi timpul de spălare s-a dublat, iar apoi două feţe de masă".

„Munca trebuie plătită", a adăugat Biacchi.

Proprietara cafenelei a spus că timpul înseamnă bani şi a invocat creşterea costurilor din industrie, dar a adăugat că nu ar fi insistat asupra taxei de feliere de 2 euro dacă clientul ar fi contestat-o.

Între timp, o avalanşă de noi recenzii negative a scăzut ratingul localului, pe Facebook, la 2,7 din 5 stele.

Comenteaza