Protecția Consumatorilor preia reclamațiile doar prin telefon sau email

Protecția Consumatorilor preia reclamațiile doar prin telefon sau email

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a luat decizia ca în perioada 11.03-31.03.2020 activitatea în relația cu publicul să se realizeze doar prin telefon sau corespondență electronică.

Măsura a fost adoptată în scopul prevenirii îmbolnăvirii cu coranavirus (Covid -19), din cauza numărului mare de petenți care se deplasează la sediul instituției, pentru a depune documente, aferente reclamațiilor.

Astfel, ”la telefonul consumatorului 0219551 și 0264/431367 se pot obține informațiile necesare, iar pe site-ul www.anpc.ro pot fi găsite atât formularul de sesizare, cât și adresa poștală a Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului Cluj.

Pentru informații legate de Direcția de Insolvență a persoanelor fizice este la dispoziție numărul de telefon 0213076785 sau adresa de email : adresainsolventa@anpc.ro”, se arată într-un comunicat al instituției.

 

Comenteaza