Traficul la spălătoriile auto din Cluj a scăzut cu până la 80%. Ce se întâmplă după 15 mai

Traficul la spălătoriile auto din Cluj a scăzut cu până la 80%. Ce se întâmplă după 15 mai

Declanșarea stării de urgență la nivel național și impunerea măsurilor de carantină a populației au afectat puternic sectorul spălătoriilor auto din Cluj. Multe și-au suspendat activitatea, restul au activat la capacitate de criză, cu un trafic cu până la 80% mai mic.

În acest context, aplicația WashMe a demarat campania “Salvează o spălătorie! Ca să te scape de griji după pandemie”, prin care le propune utilizatorilor să își facă rezervări la spălătorii, valabile după 15 mai, atingând două obiective: salvarea unor business-uri locale și igienizarea unui mediu, în care petrec o mare parte din timp, interiorul mașinii.

Aplicația afișează în timp real locurile libere la spălătoriile auto partenere din Cluj-Napoca, Târgu-Mureș și Satu Mare, iar în condițiile pandemiei de coronavirus a dezvoltat un nou sistem prin care va facilita mersul la spălătorie în cele mai sigure condiții, cu păstrarea unei interacțiuni minime.

Utilizatorii vor putea vedea, în timp real, intervalul orar disponibil. Măsurile au fost luate în contextul campaniei prin care îi învită pe utilizatori să își facă rezervări valabile după 15 mai, atunci când se vor introduce primele măsuri de relaxare în regimul de circulație a persoanelor.

“Ne confruntăm cu două probleme majore în acest sector. Prima este, evident, scăderea cu până la 80% a veniturilor, cauzată de faptul că, multă vreme, mersul la spălătorie nu a fost clarificat de autorități. Apoi, există o oarecare temere a oamenilor legată de interacțiunea socială, inclusiv în cadrul unei spălătorii.

Am lansat această campanie prin care vrem să atragem atenția asupra situației în care se află o serie de business-uri locale, în spatele cărora stau oameni cu familii și multe dificultăți. Vrem să subliniem faptul că mașina, mai ales în contextul unei pandemii, are nevoie de o igienizare interioară mult mai frecventă, în special pe anumite zone extrem de contaminate și în mod normal, cum ar fi volanul sau schimbătorul de viteze”, a precizat Alin Șutea, cofondator al WashMe.

Aplicația le permite utilizatorilor să-și selecteze intervalul orar pentru serviciul ales tocmai pentru ca spălătoria să aibă timp suficient să igienizeze boxa și să fie pregătită pentru primirea următorului client. Multe dintre ele vor accepta mașini venite exclusiv prin programări, tocmai pentru păstra distanțarea socială.

Toți angajații spălătoriilor partenere WashMe vor lucra exclusiv cu mănuși și măști de protecție, boxele și materialele folosite (lavete, bureți, aspiratoare) vor fi igienizate între comenzi cu soluții speciale, bazate pe clor sau alcool de cel puțin 70%. Oamenilor li se va recomanda să păstreze distanța socială.

“Aceste două luni de izolare ne-au afectat profund, traficul a scăzut de la 50-60 de mașini pe zi până la 4-5 în zilele dinaintea sărbătorilor de Paște, când era cel mai mare flux din an. Ne-am adaptat din mers situației post-izolare și aplicăm măsuri de igienă suplimentară.

Vom lucra doar prin programare, tocmai pentru a avea un control clar al fluxului și a avea timpul necesar pentru a igieniza boxa și materialele folosite. Clienții vor putea achita cu cardul și vor avea suficient spațiu pentru a păstra distanțarea până când mașina va fi igienizată. Toți angajații noștri vor fi echipați cu măști și mănuși.

E foarte important ca oamenii să înțeleagă importanța igienizării mașinii care poate deveni un veritabil focare de infecție în plină pandemie. Degeaba păstrăm o curățenie impecabilă acasă sau la locul de muncă, dacă mașina nu a fost curățată corespunzător de câteva săptămâni”, a explicat Robert Pantazi, managerul Spălătoriei 365+.

Aplicația WashMe este disponibilă în Cluj-Napoca, acolo unde are 11 spălătorii și centre de cosmetică auto partenere, dar și în Târgu-Mureș și Satu Mare.

Comenteaza