City Grill vrea să aducă Hanu’ Berarilor la Cluj

City Grill vrea să aducă Hanu’ Berarilor la Cluj

„Am bugetat deschiderea a două unităţi. Una va fi sub brandul Hanu’ Berarilor, motiv pentru care căutam activ spaţii corespunzătoare sau posibile achiziţii. Luăm în calcul să facem primul pas în afara Bucureştiului, iar brandul cu care să mergem către alte oraşe să fie Hanu’ Berarilor. Ne uităm la spaţii şi posibili parteneri în Cluj, Oradea, Timişoara, Braşov, Constanţa, oraşele mari, cu dezvoltare puternică.

Academia City Grill este un proiect pe care l-am lansat anul trecut pentru a facilita intrarea persoanelor necalificate în domeniu. Se desfăşoară cursuri de formare, practice şi teoretice, pentru meserii precum ospătar sau bucătar, dar şi pentru funcţii de conducere, precum şef de sală sau şef de restaurant. 

O persoană fără experienţă care îşi doreşte să înveţe meserie, să primească un venit stabil şi la timp, poate să înceapă într-o poziţie de ajutor de bucătar, să urmeze cursurile şi în 6 luni să fie calificat pentru o poziţie de bucătar, cu diplomă acreditată de Ministerul Muncii”, a declarat directorul general Daniel Mischie.

Restaurantele istorice Caru’ cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruş şi Hanu’ Berarilor contribuie cu 60% la afacerile de 34 de milioane de euro ale grupului. Primul restaurant City Grill a fost deschis în 2004, în zona Primăverii. Apoi au fost inaugurate alte unități în capitală: Covaci, Floreasca, Primăverii și Băneasa. Valoarea medie a unei tranzacţii în restaurante este de 99 lei. Printre cele mai comandate preparate sunt ciolan de porc cu varză, borş de cocoș, pulpe de raţă la cuptor. 

În total sunt 19 restaurante și cafenele în grup, cu o suprafață de 12.500 mp și o capacitate de 6.300 de persoane în interior și pe terase. În grup activează 1.350 de salariați. City Grill este cel mai important angajator român din industria restaurantelor. În 2017 au fost înfiinţate 200 locuri de muncă, iar în 2018 numărul angajărilor va depăşi 350. Cele mai căutate poziţii sunt ospătar, bucătar, ajutor de bucătar.

Motoarele creşterii cifrei de afaceri în 2017 au fost investiţiile în tehnologie, eficientizarea operaţiunilor şi deschiderea a două noi restaurante Trattoria Buongiorno, valoarea investiţiilor fiind de 4,5 milioane de euro. În acest an ele sunt de 4,2 milioane de euro, în programe de formare profesională, dezvoltare personală şi fidelizare pentru angajaţi, dezvoltarea aplicaţiei Out4Food, modernizarea reţelei, livrări la domiciliu.

Comenteaza