Clujenii de la Vitacom vor lansa o platformă online destinată companiilor

Clujenii de la Vitacom vor lansa o platformă online destinată companiilor

Dealerul de produse electrice și electronice Vitacom pregătește o platformă business to business (B2B), care va fi lansată în toamnă, a anunțat conducerea societății clujene.

Noua strategie a companiei vizează creșterea comenzilor de pe site-ul propriu, mai ales în rândul celor care se află la distanță de punctele fizice de vânzare, conform conducerii Vitacom. În paralel cu lansarea noii platforme B2B, compania își va schimba și sistemul informatic de management al activităților (ERP).

Cifra de afaceri a Vitacom Electronics a ajuns la 25 de milioane de lei în primul semestru al acestui an, în special în urma avansului vânzărilor de produse de stocare a datelor, dar și de robineți electrici, boxe și ventilatoare, în lunile de vară.

Societatea are puncte fizice de vânzare în șapte orașe din România: București, Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, Bacău, Brașov, Arad. La nivel internațional, produsele sunt comercializate în 15 țări, cele mai mari vânzări fiind în Portugalia.

Asociat unic al societății este Vasile Andrei Vita, conform Termene.ro. Principalii jucători pe piața clujeană în domeniul comerțului cu ridicata nespecializat erau VLG RO (cotă de piață 20,1%), Agressione Group (10,5%), Promelek (7,4%), Electroglobal (6,6%) și Vitacom (3,6%).

Comenteaza