Cum trebuie să arate un anunţ imobilar. Ghid conceput la Cluj

Cum trebuie să arate un anunţ imobilar. Ghid conceput la Cluj
Un anunț complet și corect reprezintă primul pas în asigurarea unei rate de succes pentru o tranzacție imobiliară mai rapidă, susține echipa clujeană care a iniţiat Wizmo.ro, platformă dedicată sectorului rezidențial și a celui de business.

Specialiștii recomandă un scurt ghid de conturare a unui anunț astfel încât acesta să mulțumească nevoile ambelor părți. Informațiile transparente cresc rata de succes. Cu cât anunţul oferă mai multe detalii relevante și oneste despre proprietate, cu atât proprietarul o va putea tranzacționa mai repede, reducând numărul telefoanelor, al întrebărilor suplimentare sau a vizitelor inutile. 
 
Este recomandat ca anunțul să conțină o descriere cât mai elaborată a locuinței, pornind de la detalii despre preț, numărul camerelor, suprafața utilă, utilități, dar și despre localizare și situația actelor necesare pentru încheierea unui contract.
 
„Una dintre cele mai frecvente omisiuni pe care le sesizăm în anunțuri este legată de apropierea imobilului față de punctele principale de interes, practic menționarea locației corecte a imobilului. Din dorința de a atrage cât mai mulți vizitatori, atât proprietari, cât și agenți imobiliari tind să omită informații, astfel încât 5 minute apropiere de stația de metrou sunt, în realitate, 15 minute, fapt care atrage apeluri telefonice din partea unor clienți care nu sunt interesați de zona respectivă frustrări pe partea potențialilor clienți”, a menționat Maarten Deboo, directorul Wizmo.ro.
 
În locul expresiei „apartament modern” se poate specifica anul ultimei renovări, iar în loc de „locație excelentă”, detalii spre reputația cartierului. O descriere concisă și la obiect are mai mult succes decât una lungă și plină de clișee. În cadrul anunțului ar trebui specificat și dacă tranzacția e gestionată de o agenție, dacă se percepe un comision la încheierea contractului și valoarea acestuia. 
 
Transparența unui anunț imobiliar se referă atât la conținutul scris, cât și la cel vizual. Cu cât fotografiile publicate nu ascund anumite defecte ale imobilului și reflectă întocmai realitatea, cu atât anunțul va avea mai multe șanse de succes. Un anunț reușit ce poate atrage mai multe vizionări este cel care beneficiază de o galerie foto relevantă, compusă dintr-un număr suficient de poze care să permită utilizatorilor să-și facă o idee de ansamblu asupra locuinței.

Wizmo.ro cuprinde o echipă formată din investitori în domeniul imobiliar la nivel internaţional, specialiști IT și marketing, cu 30 de platforme și magazine online la activ. Echipa de dezvoltare este în Cluj, cea de marketing e mixtă, investitorii fiind belgieni.

Comenteaza