Video Foto Cum vom ajunge pe autostradă de la Cluj în Ungaria. "Va fi greu de construit în Sălaj"

Cum vom ajunge pe autostradă de la Cluj în Ungaria. "Va fi greu de construit în Sălaj"
Relieful este dificil și accidentat: zone mlăștinoase, izvoare subterane, alunecări de teren | Foto: API
Cum vom ajunge pe autostradă de la Cluj în Ungaria. "Va fi greu de construit în Sălaj"
Cum vom ajunge pe autostradă de la Cluj în Ungaria. "Va fi greu de construit în Sălaj"
Cum vom ajunge pe autostradă de la Cluj în Ungaria. "Va fi greu de construit în Sălaj"
Cum vom ajunge pe autostradă de la Cluj în Ungaria. "Va fi greu de construit în Sălaj"
Cum vom ajunge pe autostradă de la Cluj în Ungaria. "Va fi greu de construit în Sălaj"

Asociația Pro Infrastructură (API) a prezentat în premieră o filmare aeriană cu traseul viitorului tronson Zimbor – Poarta Sălajului, parte a Autostrăzii Transilvania (A3), primul sector al acesteia contractat în județul Sălaj.

Pentru mai multe informaţii de ultimă oră vizitaţi pagina principală ZIUA DE CLUJ

Aceasta consideră că, deși acest segment de 12,2 km a fost adjudecat de compania Spedition UMB Bacău pentru 680 de milioane de lei în iunie, lucrările nu vor începe în acest an, deoarece Ministerul Transporturilor (MT) și Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) nu au reușit să lanseze procedurile pentru realizarea exproprierilor necesare.

“Se observă în filmare relieful extrem de dificil și pe alocuri accidentat, cu alunecări de teren active și zone mlăștinoase ce ascund posibile izvoare subterane. Toate aceste elemente fac din acest sector unul dintre cele mai dificile tronsoane de autostradă contractate până în prezent în România.

Solicităm ministrului Lucian Bode și celorlalți decidenți din MT și din CNAIR să urgenteze realizarea exproprierilor; să deblocheze și să finalizeze licitația pentru realizarea documentațiilor cadastrale aferente terenurilor afectate de autostradă; să întreprindă toate demersurile necesare către Ministerul Apelor și Pădurilor pentru scoaterea din circuitul forestier a suprafețelor împădurite de pe traseu”, avertizează API.

Proiectul Autostrăzii Transilvania (Braşov – Borş), parte din A3, a început în 2004. A3 a fost împărțită inițial de autoritățile române în două proiecte independente, București – Brașov și Brașov – Cluj – Borș, lungimea sa totală fiind de 584 km.

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte ZCJ.RO pe FACEBOOK şi pe Instagram

loading...
Loading...
Comenteaza