Doi tineri s-au mutat din București și fac într-un sat din Cluj ceaiuri organice

Doi tineri s-au mutat din București și fac într-un sat din Cluj ceaiuri organice

Vasi Hîrdo şi Vladimira Horotan se ştiu dintotdeauna pasionaţi de reviste, cărţi, ceai şi cafea. Ei au hotărat să se axeze pe ceaiul organic.

Abonează-te pe   Poza noua 31.03.2021
Pentru mai multe informaţii de ultimă oră vizitează pagina principală ZIUA DE CLUJ

Proiectul a început cu o lungă perioadă de testare a ceaiurilor. Au trecut prin multe degustări, de la mai mulţi furnizori, pentru a găsi ceea ce căutau: ceai cu adevărat gustos şi ingrediente organice, povestesc cei doi antreprenori,Perioada în care au fondat Far Too Good (FTG) a fost, pentru ei, una de tranziţie. La puţin timp după lansarea proiectului, au decis să se mute din Bucureşti înapoi în judeţul Cluj, iar de atunci locuiesc la ţară, înconjuraţi de natură. Fiecare deține câte 50% din business-ul pe care l-au crescut de la zero, conform ZF.

Pe lângă antreprenoriat, el este şi manager de marketing la un centru de limba engleză, iar ea, technical support representative şi designer de bijuterii. „Ideea care stă la baza brandului este de a-i inspira pe oameni să îşi creeze tabieturi sănătoase pentru corp şi pentru minte. Ne petrecem atât de mult timp la job, în faţa ecranelor, încât uităm să ne deconectăm.”

Investiţiile făcute de cei doi tineri au mers către stocul de produse. De branding, etichete, site şi promovare s-au ocupat chiar ei. Nu au avut fonduri de la început pentru investiţii. „Abia după doi ani a devenit o afacere autosustenabilă, aşa cum ne doream de la început. Nu ţinem stocuri mari, mai ales în materie de ceai, deoarece ne dorim să avem un produs proaspăt în fiecare sezon”.

Cei doi s-au mutat din Bucureşti în Cluj-Napoca, iar anul trecut, în zona rurală din judeţ. Principalul canal de vânzare este site-ul micii afaceri, care a adus venituri de 10.000 de euro în 2020, cu un profit de 10%. Clienţii sunt oameni care rezonează cu brandul, cafenele şi bistrouri. În Bucureşti, cei doi antreprenori au o colaborare cu Papila şi Grain Trip, iar printre partenerii din ţară se numără 112 Coffee & Co Târgu-Mureş şi Viniloteca Timişoara. Ceaiurile au ajuns chiar şi în Spania la o cafenea din Granada. 

Anul trecut, oamenii au stat mai mult în casă, aşa că au rezonat cu ideea de a-şi crea tabieturi noi, de a evada dintre pereţii casei într-o lume a aromelor şi a poveştilor globale. În 2020, cei doi au lansat două blenduri noi pe bază de ceai negru şi verde, unul dintre ele fiind Wild în Gărâna, dedicat festivalului de jazz din localitate. 

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte ZCJ.RO pe FACEBOOK şi pe Instagram

loading...
Loading...
Comenteaza