Un consultant în branding, după ce aeroportul din Cluj şi-a schimbat numele: "Avram Iancu nici nu a visat că va ajunge subiect de naming sau branding de aeroport"

Un consultant în branding, după ce aeroportul din Cluj şi-a schimbat numele:

„Avram Iancu nici n-ar fi visat că numele lui va ajunge subiect de naming sau branding de aeroport de importanţă regională şi naţională, supus negocierilor partidelor politice", scrie consultantul Bogdan Brânzaş pe blog. „Poate că orgoliul lui ar fi oarecum gâdilat - cine n-ar vrea să-şi dea numele unui aeroport !? - însă după o gândire mai profundă şi aplicată cred că şi el s-ar fi gândit la altceva, mai practic".

Brânzaş dă exemplul altor aeroporturi - Viena, Bratislava, Munchen sau Charles de Gaulle. „Tot brandingul aeroportului din Viena este construit în jurul numelui VIE (...), Bratislava acţionează sub acronimul BTS AERO, Munchenul este simplu M, Charles de Gaulle este EASY CDG", explică specialistul în branding.

Consiliul Judeţean a decis ieri ca aeroportul din Cluj-Napoca să poarte numele „Crăişorului munţilor", Avram Iancu, fără să explice însă necesitatea acestui demers.

 

Comenteaza