Specialist clujean în branding, după apariţia Alianţei Creştin Liberale: "Nu există o concepţie foarte elaborată de branding la partide"

Specialist clujean în branding, după apariţia Alianţei Creştin Liberale:
Partidele şi alianţele noi găsesc cu greu denumiri libere şi cu impact la public, spun specialiştii.

După anunţul liderilor PNL şi PDL, că alianţa sub care vor merge în alegerile prezidenţiale se va numi „Alianţa Creştin Liberală", ZIUA de CLUJ a cerut părerea unui specialist în branding despre această denumire şi ce impact va avea ea la public.

Kadar Magor Elek, lector la Catedra de Comunicare şi Relaţii Publice la Facultatea de Ştiinte Politice, Administrative şi ale Comunicarii la UBB, a declarat că în acest moment orice alianţă sau partid nou are dificultăţi în a-şi găsi o denumire liberă şi care să însemne ceva pentru public. „În acest context, denumirea aleasă pare destul de binevenită", a mai precizat profesorul clujean.

În schimb, Kadar Magor Elek este de părere că nu există o concepţie foarte elaborată de branding la partidele de pe scena politică.

Oricum este clar că acest nume al alianţei electorale va avea o viaţă scurtă, întrucât cele două partide au anunţat fuziunea lor sub sigla deja consacrată a Partidului Naţional Liberal.

 

Etichete
Comenteaza