Încă un serviciu de curierat vine la Cluj. CEO: „Este un obiectiv la care muncim cu mare entuziasm”

Încă un serviciu de curierat vine la Cluj. CEO: „Este un obiectiv la care muncim cu mare entuziasm”
| Foto: Facebook - BeeFast

BeeFast este un start-up tech de servicii de curierat rapid care dorește să se extindă în Cluj-Napoca și alte orașe mari din România. Compania se laudă cu afaceri de 650.000 de euro în 2021, mai mult decât dublu față de primul an pandemic.

BeeFast, un start-up tech de curierat ultra-rapid, vizează expansiunea în mai multe orașe în 2022 și lansarea unui serviciu de livrare între persoanele fizice. Cluj-Napoca este următoarea țintă, după ce, recent, compania s-a extins în Brașov. BeeFast vizează și alte orașe mari din România, precum Iași, Constanța și Timișoara, a spus Cristian Grozea, CEO și fondator BeeFast, pentru retail.ro., citat de afaceri.news. În plus, va lansa anul acesta și serviciul de livrare între persoanele fizice.

,,Planurile de extindere există, ele trebuind luate în corelație cu discuțiile pe care le avem în prezent pentru o nouă rundă de finanțare. Vizăm orașe precum Cluj-Napoca, Iași, Constanța, Timișoara – orașe unde deja avem solicitări noi, dar și clienți deja existenți. (n. red. serviciul de livrare între persoanele fizice) Este un obiectiv la care muncim cu mare entuziasm. Este însă un proiect complex, care necesită mult timp și mai multe iterații pentru a asigura cea mai bună experiență, însă el este pe drum!”, a mai spus Cristian Grozea.

BeeFast crește prețul pentru curierat din cauza tuturor scumpirilor

Start-up-ul va crește prețul tarifelor de curierat, din cauza scumpirile din ultima perioadă la electricitate, combustibil și materii prime. Mai mult, compania are în vedere și adăugarea de noi produse în portofoliu.

,,Un start-up are mereu de făcut o analiză pentru a sta într-un punct de echilibru între creșterea afacerii și eficiența financiară a acesteia. Poți accepta pierderi în susținerea clienților, însă nu necontrolat – pentru că atunci nu mai este un business. Creșterea tarifelor va exista cu siguranță – însă diferențiată și temperată, în funcție de context. Încă de când am lansat BeeFast, ne-am dorit să facem infrastructură pentru economia digitală – asta însemnând că am văzut oportunitatea de a «rescrie» domeniul livrărilor pe baze digitale, tech. Asta înseamnă mai mult decât livrările expres / same-hour, în mod evident. Segmentul same-day poate fi adresat, la fel tot ce înseamnă inter-city delivery. Ne mișcăm în această direcție, însă mai multe vă vom spune mai târziu”, a explicat Grozea.

Cifră de afaceri dublă, ținta BeeFast pentru 2022

Compania a încheiat 2021 cu o cifră de afaceri de 650.000 de euro, mai mult decât dublul valorii înregistrate la finalul lui 2020. Printre motoarele de creștere ale BeeFast s-au numărat dinamica din online, alături de preferința clienților finali pentru livrări ultra-rapide, integrarea și dezvoltarea unor parteneriate strategice, precum cel dezvoltat alături de Postis.

Astfel, cifra de afaceri s-a dublat în comparație cu 2020, ajungând la 650.000 de euro în cel de-al doilea an de existență a companiei, față de 320.000 de euro la nivelul primului an. Pentru 2022, BeeFast vizează o dublare a cifrei de afaceri

 

Comenteaza