Marile magazine: nu noi am scumpit prețurile la unele produse

Marile magazine: nu noi am scumpit prețurile la unele produse

Membrii Asociației Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) susțin că rămân dedicați misiunii de asigurare a disponibilității produselor alimentare pentru consumatorii români, chiar și în aceste momente dificile, în care cu toții ne aflăm într-o situație fără precedent.

„Majorările de prețuri semnalate în cazul unor categorii de produse nu sunt generate de rețelele de comerț așa cum anumite opinii au afirmat eronat în spațiul public.

Astfel de modificări sunt cauzate de schimbările rapide și imprevizibile în situația economică generală, pe întreg lanțul de producție, începând de la materii prime, continuând cu procesarea și transportul, de cele mai multe ori independent de voința partenerilor noștri.

Fiecare rețea comercială în parte, împreună cu partenerii săi, furnizorii și transportatorii, depune toate eforturile pentru soluționarea, absorbirea sau limitarea, pe întreg lanțul și în mod echitabil, a efectelor oricăror schimbări neașteptate apărute în piață.

Facem un apel către întregul lanț de aprovizionare și transport alimentar și autorități: să acordăm reciproc încrederea și cooperarea de care cu toții avem nevoie în aceste momente pe care nimeni nu le-a anticipat, nici ca intensitate și nici ca durată. Doar împreună vom putea găsi soluțiile potrivite pentru depășirea acestei situații”.

AMRCR are aca membri retailerii Auchan, Artima, Brico-Depot, Carrefour, Columbus, Cora, Decathlon, Dedeman, Hornbach, Kaufland, Lidl, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny Market, Profi și Selgros.

Comenteaza