Opera Plaza experimentează hotelul fără recepționer

Opera Plaza experimentează hotelul fără recepționer

Hotelul de 5* Opera Plaza din Cluj-Napoca analizează o soluție de digitalizare care să permită clientului să poată face singur check-in, check-out și să intre în cameră cu ajutorul telefonului mobil.

Directorul unității de turism din Cluj, Ovidiu Cioci, a vorbit în contextul International Forum for Reputation in Hospitality FORO 2020 care va avea loc la Radisson Blu Hotel în București. 

“Analizăm o soluție de digitalizare totală, astfel încât clientul să poată să facă de la rezervare, la check-in, digital key card, check-out și plata, totul prin intermediul telefonului mobil. Inclusiv accesul în cameră să se facă prin Bluetooth Key card”, a declarat directorul Opera Plaza. El spune că există o incertitudine pentru toată piața turistică.

"Planurile sunt să ne revenim la normal, însă totul depinde de reglementările autorităților. Pe lângă partea de cazare, care se leagă de traficul aerian, noi depindem mult și de piața de evenimente, unde sunt mult mai stricte lucrurile până la finalul anului.

Vom încerca să ne adaptăm situației, să creăm spații adecvate de întâlniri și să folosim la maxim opțiunile pe care le avem. Totul va depinde și de reticența turiștilor și de felul în care vor trece și corporațiile peste aceste momente.

Așteptările mele sunt destul de pesimiste, în ceea ce privește piața de evenimente. Partea de cazare sperăm să se mai dinamizeze odată cu relaxarea tuturor restricțiilor la nivel global. Ca previziuni optimiste aș zice un maxim de 35-40% grad de ocupare undeva la finalul anului, însă asta va putea fi mai clar undeva în luna septembrie”, a spus managerul Opera Plaza.

“În categoria de lux, serviciile nu se pot face la distanță. Ele necesită o interacțiune umană și o personalizare mult mai minuțioasă care implică un număr mai ridicat de personal. Funcționăm doar cu partea de cazare și mic dejun la cameră, urmând să vedem ce se întâmplă cu reglementările în continuare.

Așadar funcționăm și cu minimum de personal necesar. Există un set de măsuri trasat de autorități și în rest fiecare hotelier își implementează propriile măsuri.

Pe lângă echipamentele de protecție, soluții dezinfectante, trasee bine implementate și accese restricționate în anumite zone, am adoptat câteva măsuri proprii: le permitem clienților să schimbe camera cu una igienizată și aerisită, evitând intervenția la curățenie în prezența clientului; check-in fără contact cu recepționerul; chat direct cu recepția pentru detalii asupra contului sau alte detalii”.

Comenteaza