Foto Operațiunea “demolarea” la SunGarden Resort. “Veți avea o mare surpriză!”

Operațiunea “demolarea” la SunGarden Resort. “Veți avea o mare surpriză!”
Lucrările la complexul din Baciu vizează dublarea suprafeței camerelor | Foto: SunGarden
Operațiunea “demolarea” la SunGarden Resort. “Veți avea o mare surpriză”
Operațiunea “demolarea” la SunGarden Resort. “Veți avea o mare surpriză!”
Operațiunea “demolarea” la SunGarden Resort. “Veți avea o mare surpriză!”
Operațiunea “demolarea” la SunGarden Resort. “Veți avea o mare surpriză!”

Proprietarul complexului SunGarden Resort, Nicolae Lăpușan, a declanșat un proces de modernizare care presupune lucrări ample, îndeosebi la partea de cazare. Investițiile în stațiunea hotelieră din Poiana Cerbului vor ajunge la 15 milioane de euro.

“Oare în pandemia Covid-19 vedem și partea ei bună în zona hoteluri, restaurante, catering; cum spune vorba bătrânească ,,în tot răul și un bine?”. Majoritatea spun “nu, categoric”, dar SunGarden, deși îngropată în restricții impuse de autorități, spune un da categoric.

Pe zona de cazare, oaspeții noștri vor avea o mare surpriză, întâlnindu-se cu camere ale căror suprafețe aproape s-au dublat, toate având un design atractiv elegant și multă, multă prospețime.

Astfel de lucrări nu se puteau realiza fără oprirea activității operaționale, lucru imposibil având în vedere presiunea pe cazare care există la SunGarden, în special în weekend-uri. Să vedem și partea bună în tot ce se întâmplă cu noi și în jurul nostru. Și vom vedea multe”, promite antreprenorul clujean.

El a investit în acest an 1 milion de euro în reabilitarea hotelului Decebal din Băile Herculane (aflat inițial în proprietatea Microroyal Lugoj, executată silit de fisc), pe care l-a cumpărat în 2017, unde va dezvolta un nou centru de relaxare pentru turişti. Căpușan deţine un grup din care mai fac parte hotelurile SunGarden Turda și SunGarden Therme Dej.

La complexul din Baciu investiția prevedea 40 de camere suplimentare, săli de restaurant și de conferință, un teren de golf de dimensiuni mari. Strategia era de a dezvolta în jurul SunGarden noul brand Transilvania Legend, care are menirea de a purta turiștii în cele mai spectaculoase și sălbatice locuri din zona Ardealului.

Comenteaza