Penny Market își schimbă denumirea

Penny Market își schimbă denumirea

Lanțul de supermarketuri cu centru logistic la Turda, deținut de grupul german Rewe, a decis să își modifice identitatea vizuală.

Denumiree va fi scurtată în Penny și vizează schimbarea identității vizuale, dar și îmbunătățirerea experienței de cumpărare. Noile magazine vor avea frigidere cu consum redus de energie, iluminare interioară cu led, panouri fotovoltaice, acoperișuri verzi.

“Ne propunem să extindem în mod sustenabil rețeaua de magazine și să ajungem la 600 de unități până în 2029”, a declarat Daniel Gross, director general al Penny România. Procesul de modernizare a început din 2019, iar acum există 26 de astfel de unități, pentru acest an fiind programate 75 de unități modificate și 25 noi.

Rețeaua Penny este compusă din 261 de magazine în România, cu 4.800 de angajați, fiind deservită de centre logistice în Turda, Ștefăneștii de Jos și Bacău. Principalii săi concurenți pe acest segment la Cluj sunt Lidl, Profi, Mega Image, Oncos, Unicarm, iar pe segmentele hipermarket și cash & carry, Kaufland, Auchan, Carrefour, Cora, Metro, Selgros.

Comenteaza