Vânzările de produse bio au explodat la Cluj de Black Friday

Vânzările de produse bio au explodat la Cluj de Black Friday

Clujul a avut printre cele mai mari comenzi de produse ecologice și naturale în săptămâna de Black Friday, conform platformei Republica Bio.

Acesta a înregistrat vânzări cu 150% mai mari anul acesta în cadrul evenimentului de shopping, faţă de ediţia de anul trecut, numărul de comenzi crescând cu 127%. Cele mai vândute produse s-au numărat cele din categoriile alimentară, suplimente alimentare, îngrijire aromatică, superalimente şi produsele apicole româneşti, conform ZF

“Am anticipat creşterea de anul acesta, alimentată de reorientarea multor persoane către shoppingul online şi de preocuparea românilor pentru produse sănătoase, astfel că ne-am pregătit temeinic din timp. În octombrie am făcut tranziţia către un depozit mult mai mare pentru a creşte capacitatea de procesare a comenzilor, o schimbare planificată încă de la sfârşitul anului trecut, am făcut stocuri suficiente în special la produse alimentare, suplimente şi superalimente şi am suplimentat resursele umane” a declarat Ciprian Stancu, fondatorul Republica Bio.

Numărul vizitatorilor de pe site a urcat cu 80% faţă de aceeaşi perioadă din 2019, traficul venind preponderent din Bucureşti, Timişoara, Cluj-Napoca şi Iaşi. 50% dintre comenzi au fost achitate prin plată electronică, fie cu cardul, fie prin transfer bancar.

Printre categoriile cu cele mai mari creşteri se numără produsele alimentare cu 187%, suplimentele alimentare cu 273% şi îngrijire aromatică cu 646%. Şi categoria de superalimente a crescut cu 120%, în timp ce produsele apicole româneşti au înregistrat o creştere de 91%.

Magazinul comercializează peste 3.000 de produse de la 125 de branduri, din care 30 sunt branduri introduse în portofoliu anul acesta. 42 de produse sunt marca proprie Republica BIO. Vânzările vor fi cel puţin duble faţă de anul trecut, când veniturile s-au situat la 3 milioane de lei.

Pentru anul viitor, compania şi-a propus diversificarea accelerată a portofoliului de produse proprii şi încheierea a cel puţin un parteneriat strategic cu o reţea internaţională de retail fizic, pentru a face disponibile pe rafturile marilor magazine produsele sale certificate.

Comenteaza