Apartament nou, la pachet cu infiltraţii de apă, în Bonjour Residence

Apartament nou, la pachet cu infiltraţii de apă, în Bonjour Residence
Proprietarul unui apartament din complexul Bonjour Residence, din cartierul Bună Ziua, se află în situaţia de a nu putea să se folosească de locuinţă din cauza infiltraţiilor de apă.
Abonează-te pe   Poza noua 31.03.2021
Pentru mai multe informaţii de ultimă oră vizitează pagina principală ZIUA DE CLUJ

Ioan Kismihaly, din Cluj-Napoca, a cumpărat în 2007 un apartament în complexul Bonjour Residence, însă, deşi nou-nouţ, imobilul nu este locuibil din cauza infiltraţiilor de apă. Clujeanul arată că nu poate folosi apartamentul din acest motiv. "De mai mult de doi ani caut răspuns la întrebarea CINE ESTE DE VINĂ că într-o construcţie nouă, numită Bonjour, dezvoltată de firma MAO, vândută la banii frumoşi ai anilor 2007, predată cu mare întârziere în 2010, într-un apartament zis «suprafinisat», la etajul III sunt infiltrări de apă", spune Kismihaly. Totodată, clujeanul nemulţumit arată că problema există încă de la finalizarea blocului.

Conform celor declarate de Ioan Kismihaly, dezvoltatorul, respectiv firma cu capital italian MAO, nu a răspuns solicitării de a remedia problemele. "Am depus eforturi enorme de a convinge dezvoltatorul să remedieze defecţiunile, dar în zadar. Pe ei nu-i interesează astfel de «mărunţişuri»", susţine clujeanul. Omul nu poate beneficia de investiţia sa tocmai din cauza acestor defecţiuni care fac apartamentul de nelocuit: "Apartamentul stă neutilizat din cauza acestei probleme, de la preluare, adică sfârşitul anului 2010".

După doi ani în care clujeanul nu s-a putut folosi de apartament, acesta se întreabă cine e răspunzător pentru situaţia în care se află. "Deci cine este de vină: firma cu care s-a asociat firma Mao şi care a ridicat construcţia, firma Mao, pe care nu o interesează clientul, muncitorul care şi-a bătut joc de izolarea terasei şi nu ştia în care parte trebuia să dea înclinaţia planşeului terasei sau clientul, că a avut ghinionul să cumpere de la un astfel de dezvoltator?", se întreabă, revoltat, clujeanul.

După ce şi-a pierdut speranţa că vânzătorul apartamentului va lua măsuri pentru remedierea defecţiunilor, Ioan Kismihaly crede că singura soluţie este să plătească pentru refacerea lucrărilor. "Nu mai rămâne nimic de făcut decât să punem la treabă meşterii, care pe bani frumoşi vor sparge gresia de pe terasă, vor scoate parchetul afectat, vor rade până la cărămidă peretele mucegăit şi vor remedia problema prin turnare de şapă nouă, vor face hidroizolaţia, vor izola plintele, se va pune gresie nouă, se va înlocui parchetul afectat, vor repara peretele, şi vor zugrăvi cinci pereţi. Cine va plăti toate aceste lucrări? ... nimeni altcineva decât clientul. Şi toate astea într-un apartament suprafinisat", spune cu ironie amară Kismihaly.

Complexul Bonjour Residence a fost dezvoltat de firma italiană Mao Imobiliare şi Elite Group, blocurile fiind construite de firma Transbeton Construcţii. În anul 2008, cei doi dezvoltatori au decis să vândă separat apartamentele care li se revin. "Firma italiană Mao Imobiliare a dorit să se ocupe de clienţii proprii. Ruptura cu ei a intervenit la jumătatea anului 2008", a spus Georgiana Man, director de marketing la Nobila Casa, firma prin care se vând apartamentele celuilalt dezvoltator.

Reprezentantul Mao Imobiliare a recunoscut situaţia în care se află proprietarul apartamentului, însă spune că nu se aştepta ca problemele să fie făcute publice. "Nu am găsit o soluţie finală pentru defecţiunea de la apartament. Blocurile sunt construite de Transbeton Construcţii şi au fost probleme şi la alte apartamente. Am încercat să remediem defecţiunile, uneori am reuşit, alteori nu. S-a decopertat o parte din polistirenul exterior de la apartamentul domnului Kismihaly, s-a făcut o nouă hidroizolaţie într-un colţ, dar se pare că soluţia nu a fost bună. Am avut şi anul acesta nişte întâlniri cu acest domn. Pe undeva, înţeleg atitudinea lui, ne pare şi nouă rău, încercăm să reparăm ceea ce nu au făcut bine alţii. Dar în urmă cu două zile am vorbit din nou cu proprietarul acestui apartament şi nu credeam că va ajunge să apeleze la presă. Nu cred că aşa trebuie rezolvate problemele", a spus Paul Ciprian Rusu de la MAO Imobiliare.

 

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte ZCJ.RO pe FACEBOOK şi pe Instagram

loading...
Loading...
Comenteaza