Video API: 'Deși cei 21 de km pot fi deschiși traficului în deplină siguranță, CNAIR îi transformă într-un nou muzeu'

API: 'Deși cei 21 de km pot fi deschiși traficului în deplină siguranță, CNAIR îi transformă într-un nou muzeu'
API: 'Deși cei 21 de km pot fi deschiși traficului în deplină siguranță, CNAIR îi transformeă într-un nou muzeu'
API: 'Deși cei 21 de km pot fi deschiși traficului în deplină siguranță, CNAIR îi transformeă într-un nou muzeu'
API: 'Deși cei 21 de km pot fi deschiși traficului în deplină siguranță, CNAIR îi transformeă într-un nou muzeu'
API: 'Deși cei 21 de km pot fi deschiși traficului în deplină siguranță, CNAIR îi transformeă într-un nou muzeu'
API: 'Deși cei 21 de km pot fi deschiși traficului în deplină siguranță, CNAIR îi transformeă într-un nou muzeu'
API: 'Deși cei 21 de km pot fi deschiși traficului în deplină siguranță, CNAIR îi transformeă într-un nou muzeu'
API: 'Deși cei 21 de km pot fi deschiși traficului în deplină siguranță, CNAIR îi transformeă într-un nou muzeu'

Asociația Pro Infrastructură vine cu noi imagini de pe lotul 3 al Autostrăzii Lugoj - Deva.

'Am urmărit execuția acestui proiect încă de la debutul șantierului în anul 2014. Cunoaștem foarte bine problemele tehnice întâmpinate de constructor de-a lungul timpului, deficiențele și erorile care au necesitat soluții de remediere în numeroase puncte. Chiar și în prezent există o serie de lucrări minore nefinalizate care NU afectează carosabilul pe care antreprenorul are obligația să le ducă la bun sfârșit (șanțuri, scurgerea apelor, garduri, iarbă pe taluzuri).

Totuși, este cale lungă de aici și până la a ține închiși 21 de km de autostradă perfect circulabili, așa cum singuri puteți vedea din filmările noastre. Disputele surde dintre CNAIR și constructor, orgoliile și fuga de responsabilitate nu țin cont de interesul cetățenilor, șoferii fiind nevoiți să își riște în continuare viața pe DN7 și DN68A', transmite API, care cere deschiderea circulației în cel mai scurt timp, iar eventualele mici intervenții din afara carosabilului să fie trecute în anexa la procesul verbal de recepție, așa cum s-a procedat și pe multe alte sectoare de autostradă.

CNAIR, imagini de pe lotul 3: "șanțurile, gardurile sau marcajele nu au fost executate"

"Constructorul spaniol (Asocierea S.C. Teloxim Con SRL- COMSA S.A.- Aldesa Construcciones S.A.- Arcadis Eurometudes S.A) lucrează și la această oră pe șantierul Lotului 3 Lugoj- Deva. Aceste lucrări ar fi trebuit să fie finalizate până luni, 12 august 2019, când a fost programată recepția acestui lot. Din imagini se poate observa că șanțurile de scurgere a apei, gardurile sau marcajele fie nu au fost executate, fie au fost executate neconform.

Lipsesc de pe acest lot până și o parte din telefoanele de urgență, care ar fi trebuit să fie la randul lor montate până la data recepției. Reamintim ca la momentul întrunirii Comisiei de recepție, Consultantul care a monitorizat lucrările pe acest lot, nu a recomandat începerea procedurilor, din cauza problemelor existente", transmite CNAIR.

Lotul patru al autostrăzii Lugoj – Deva a fost deschis circulației saptamana trecuta, potrivit unui comunicat transmis de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), acest lucru fiind posibil după ce CNAIR a preluat practic de la spaniolii de la Comsa bretelele de descărcare a autostrăzii de la nodul rutier de la Ilia. După deschiderea circulației pe cei 22 km noi, rețeaua de autostrăzi din România măsoară 829 de km.

Comenteaza