Clujeancă, supărată pe taximetriști: "Vom alege întotdeauna UBER/BOLT, indiferent de certurile voastre. Ați ales să rămâneți în anii '90"

Clujeancă, supărată pe taximetriști: "Vom alege întotdeauna UBER/BOLT, indiferent de certurile voastre. Ați ales să rămâneți în anii '90"
| Foto: taxi.com

O clujeancă explică de ce tinerii evită să circule cu taximetrele și aleg UBER sau BOLT.

Tânăra le reproșează taximetriștilor că au "ales să rămână în anii '90", asta după ce povestește că a fost nevoită să ia la rând mașinile din stand pentru a găsi una care să aibă un POS funcțional, însă a constatat, la finalul cursei, că șoferul nu știa să-l folosească. De asta, spune clujeanca, "noi, ăștia mai mileniali (și majoritari), vom alege întotdeauna UBER/BOLT".

"Dragi taximetriști Clujeni. Vreau să vă povestesc de ce noi, ăștia mai mileniali (și majoritari), vom alege întotdeauna UBER/BOLT, indiferent de certurile voastre, legi, concurență neloială sau alte minunății invocate de voi. 

Azi am avut nevoie de voi. Așa s-a nimerit, după vreo 3 ani în care n-am mai călcat în vreun taxi, să am nevoie de serviciile voastre. Poate dacă BOLT sau UBER ar avea propriile standuri, nici nu aș mai fi apelat la voi. Dar mă grăbeam, erați acolo, la îndemână, înșirați frumos, așa că am spus să profit. Cu toată încrederea că trăiesc într-un oraș de secol 21, deci nu vreun cătun uitat de munte, am întrebat timid primul taximetrist aflat în rând (noroc că am fost inspirată să întreb):
– mă scuzați, aveți POS?

Răspunsul parcă îl bănuiam, deci nu m-am mirat. Domnul își uitase acasă dispozitivul de plătit cu cardul. Asta e, după ce am ascultat toate scuzele posibile și imposibile, m-am îndreptat plină de speranță spre următorul coleg care stătea la rând.

De data aceasta avea mașinăria buclucașă, dar nu era încărcată. Deci, stătea frumușel pe post de bibelou. Mi-am zis că totuși mă îndrept spre mai bine, așa că am întrebat și al treilea taximetrist care, plin de încredere mi-a confirmat că are, că merge, că totul e ok. L-am rugat să confirme, nu de alta dar nu aveam nici 10 bani cash. A căutat prin mașină, a scotocit și într-un final, a scos aparatul și l-a pus la încărcat. Numai că era atât de supt de energie încât probabil ar fi trebuit să aștept o jumătate de oră să se deschidă, așa că am renunțat, am mai ascultat încă o rundă de scuze, de parcă scuzele alea m-ar fi dus la destinație.

Într-un final, am ales să îmi mai încerc o dată norocul. Al 4-lea taximetrist, mândru minune mare, mi-a arătat cu degetul spre POS-ul pus țanțoș pe bord, încărcat și funcțional. Eram salvată, aleluia, hai să plecăm.

La destinație, surpriză. De 3 ori a încercat și tot de atâtea ori a eșuat să îmi accepte plata. Cu toată răbdarea din lume, l-am rugat pe domnul taximetrist ca de data asta să LASE CARDUL ÎN APARAT până când e acceptată plata. S-a conformat (de fapt, era depășit, așa că mi-a dat mie POS-ul, adică mie, clientului, să mă descurc. Am băgat frumușel cardul, am introdus PIN-ul, am așteptat cu răbdare and voila, plată acceptată).Bine, el tot nu credea că banii au fost virați, părea așa, puțin neliniștit și neîncrezător, dar nu mai era asta problema mea.

Așa că dragi taximetriști, în mijloc de pandemie, când ar trebui ca totul să fie cât mai contactless, voi ați ales să rămâneți în anii 90, chiar dacă sunteți OBLIGAȚI să oferiți posibilitatea de plată cu cardul. Apropo, cei de la BOLT v-au luat-o înainte chiar și la plata cash, unde în momentul în care am intrat în mașină, deja știu cât am de plătit, astfel încât să nu mai stăm la final de cursă la șuete și discuții. Nu mai spun că, paradoxal, BOLTul e mai ieftin decât voi. Atât am vrut să vă spun. Ne mai vedem peste vreo 3 ani când, poate, veți fi și voi în rând cu lumea", a scris C. C. pe Facebook.

Comenteaza