Cum pot afla patronii dacă angajații lor sunt triști, sau veseli. Un gadget face furori în Marea Britanie

Cum pot afla patronii dacă angajații lor sunt triști, sau veseli. Un gadget face furori în Marea Britanie
| Foto: mediafax.ro

Brăţara inteligentă numită Moodbeam nu monitorizează sănătatea fizică, ci permite angajatorului să urmărească starea emoţională a angajaţilor.

Gadget-ul, care se conectează printr-o aplicaţie pe telefonul mobil, are două butoane, unul galben şi unul albastru. Astfel, angajatul apasă butonul albastru, dacă este trist, şi butonul galben, dacă este vesel.

Destinată în special companiilor care doresc să monitorizeze starea personalului care lucrează de acasă, angajaţii sunt încurajaţi să poarte brăţara şi să apese butonul relevant după cum consideră că li se potriveşte, în timpul programului de lucru.

Managerii pot verifica online dacă angajaţii au o stare bună sau nu, în timpul programului.

„Companiile încearcă să se conecteze cu personalul care lucrează de acasă. Aici pot întreba 500 de membri: Eşti bine? fără să ridice telefonul”, spune co-fondatorul Moodbeam, Christina Colmer McHugh.

Ea a venit iniţial cu ideea de a crea acest gadget pentru că şi-a dorit o modalitate prin care copilul ei să o anunţe cum se simte la şcoală. O organizaţie care foloseşte acum Moodbeam este organizaţia caritabilă din Marea Britanie, Brave Mind.

Având în vedere că depresia şi anxietatea au costat economia globală 1 trilion de dolari pe an, potrivit Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii, starea psihică la locul de muncă a fost de multă vreme o preocupare. Cu toate acestea, blocajele COVID-19 şi munca la domiciliu par să fi înrăutăţit problema.

Deoarece majoritatea angajaţilor nu se vor întoarce la birou prea curând, o serie de alte firme de tehnologie explorează, de asemenea, modalităţi de a ajuta companiile să aibă mai bine grijă de sănătatea emoţională a angajaţilor lor în timpul programului.

 

Comenteaza