Cum poți să scapi rapid de câteva kilograme, fără exerciții fizice epuizante. Încearcă dieta de 3 zile!

Cum poți să scapi rapid de câteva kilograme, fără exerciții fizice epuizante. Încearcă dieta de 3 zile!
| Foto: wowbiz.ro

Inventatorii acestei diete fulger susțin că, în funcție de organism, putem slăbi până la 5 kilograme. În plus, vom avea mai multă energie și mai puțin colesterol.

Abonează-te pe   Poza noua 31.03.2021
Pentru mai multe informaţii de ultimă oră vizitează pagina principală ZIUA DE CLUJ

Dacă vreți să slăbiți rapid și într-un timp scurt, ca să intrați în rochia preferată, ori pentru un eveniment, sau dacă vă doriți, pur și simplu, o detoxifiere a organismului, atunci puteți încerca această dietă. Nu spunem că va fi ușor, dar e vorba doar de trei zile, nu? Iată ce trebuie să consumați:

Ziua 1

Mic dejun: o ceaşcă de cafea simplă sau ceai neîndulcit, o jumătate de grapefruit proaspăt (sau suc), o felie de pâine unsă cu o linguriță de unt de arahide.

Prânz: 125 grame ton în conservă, o felie de pâine, o ceaşcă de cafea simplă sau ceai neîndulcit.

Cină: două felii subţiri de orice tip la grătar sau fiartă, 250 grame fasole verde, 250 grame morcovi sau sfeclă, o ceașcă de ceai simplu, 250 de grame de înghețată de vanilie.

Ziua 2

Mic dejun: o ceaşcă de cafea simplă sau ceai neîndulcit, un ou fiert tare, o felie de pâine, o jumătate de banană.

Prânz: 250 de grame de brânză cottage sau 125 grame de ton în conservă, 5 crackerşi săraţi, o ceaşcă de cafea simplă sau ceai.

Cină: un hot-dog sau 2 felii subţiri de carne de vită la grătar, 250 grame de broccoli sau varză, 125 grame de morcovi, o jumătate de banană, 125 grame de îngheţată de vanilie.

Ziua 3

Mic dejun: o ceaşcă de cafea simplă sau ceai neîndulcit, 5 crackerşi,  o felie de brânză cheddar, un măr mic.

Prânz: un ou fiert tare, o felie de pâine, o ceaşcă de cafea sau ceai.

Cină: 250 grame ton în conservă, 250 grame morcovi sau sfeclă, 250 grame conopidă sau legume cu frunze verzi, 250 grame pepene galben, 125 grame îngheţată de vanilie, o ceașcă de ceai.

Puteți asezona preparatele cu sare și piper, dar fără dressing-uri, sau alte sosuri bogate în calorii. Legumele trebuie consumate proaspete, sau făcute la aburi. Nu aveți voie gustări între mese, dar puteți să beți apă cu lămâie, sau ceai la discreție.

Potrivit csid.ro, inventatorii dietei nu recomandă să faceți sport în aceste trei zile, deoarece meniurile sunt foarte sărace în calorii. Atenție, nu țineți această dietă pe termen lung - poate fi periculoasă pentru sănătate. Este doar o soluție de moment, în niciun caz un stil de viață. De asemenea, dieta NU este recomandată persoanelor care suferă de diabet

 

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte ZCJ.RO pe FACEBOOK şi pe Instagram

loading...
Loading...
Comenteaza