Noi planuri pentru Centrul Comercial Central (P)

 Noi planuri pentru Centrul Comercial Central (P)
Pentru a tine pasul cu nevoile clujenilor, Centrul Comercial Central lucreaza la o serie de schimbari majore, menite sa ajute in consolidarea rolului de simbol si principala destinatie de cumparaturi din inima Clujului.

Deschiderea unui foodcourt, a unui spatiu de joaca pentru copii si dezvoltarea portofoliului de operatori sunt cateva dintre propunerile luate in calcul.

Tinand cont de potentialul crescut pe care il detine centrul orasului Cluj-Napoca (peste 100.000 de persoane care locuiesc, lucreaza sau studiaza in acest areal), Central isi propune sa ofere clujenilor incepand din toamna acestui an, singurul foodcourt din centrul orasului Cluj Napoca. Conform proiectului, foodcourt-ul va fi unul realizat dupa standardele centrelor comerciale de tip mall, avand cinci locatii de tip restaurant si o cofetarie-patiserie, cu bucatarie traditionala si internationala, focusarea fiind atat pe calitate cat si pe oferte de pret atractive.

Foodcourt-ul cu o capacitate totala de peste 250 locuri va fi realizat la etajul al III-lea, beneficiand si de o frumoasa terasa laterala, cu vedere spre Parcul I.L Caragiale si Parcul Cetatuie.

Tot pe etajul al III-lea, managementul centrului comercial, vizeaza si deschiderea unui spatiu de joaca tip Kidsland, de aproximativ 150 mp, si acesta fiind singurul spatiu de acest fel din centrul Clujului.

Parte a planului de remodelare include si atragerea unor operatori nationali si internationali, ce se adreseaza unui segment de cumparatori cu venituri medii si peste medie, dar cu o varsta de pana la 35 de ani, segment de cumparatori care va completa profilul clientilor magazinului Central.

Managementul societatii declara ca "aceste actiuni sunt o urmare fireasca a nevoilor de consum solicitate de cei care isi petrec minim 8 ore din zi in preajma magazinului Central si care resimt nevoia de a regasi toate serviciile si posibilitatile de servire a mesei intr-un singur loc, evident, intr-o forma cat mai diversificata". Mai mult, discutiile purtate pana in prezent cu o serie de potentiali parteneri nationali sau internationali, confera un plus de siguranta in privinta acestei noi etape de dezvoltare a magazinului Central.

Pozitia sa ultracentrala, brandurile nationale si internationale: Billa, Steilmann, Farmec, Casa Rusu, Klausenburger, Caramel, Deilani, Loreal, Triumph, etc, spatiile destinate birourilor: Digi TV, Radio 21, precum si chiriile accesibile practicate de catre centrul comercial sunt principalele motive de atractie pentru operatori.

Centrul Comercial Central, un simbol al Clujului, este deschis din anul 1977, de-a lungul timpului fiind supus unor modificari, cea mai importanta fiind realizata in 2008, cand suprafara comerciala a fost extinsa la 20.000 mp.

Etichete
Comenteaza