Primărița din Tureni, revoltată pe firma care execută Drumul Expres care leagă DN1 de Autostrada Transilvania. Cere ca Poliția să îi taxeze

Primărița din Tureni, revoltată pe firma care execută Drumul Expres care leagă DN1 de Autostrada Transilvania. Cere ca Poliția să îi taxeze
| Foto: colaj: Captura YouTube - Raul Pristopan - Drum Expres DEx 4 Legãtura A3 - DN 1 loc. Tureni - 06.09.2023 / Facebook Primăria Tureni Cluj

Legătura Clujului la Autostrada Transilvania (A3) se va face după construirea Drumului Expres Tureni, unde bistrițenii de la Dimex lucrează deja. Ce reproșează constructorului primarul din Tureni. 

La finalul lunii Iulie 2023 a fost semnat contractul pentru drumul expres DN1 Tureni-A3, contractul fiind câștigat de asocierea Dimex-2000 Company (Leader), Obras Publicas Y Ragadios, OPR Asfalt, Autotehnorom, Con-A Operations.

Ministerul Transporturilor a emis Autorizația de Construire la începutul lunii august, iar constructorul Dimex 2000 deschis șantierul. Constructorul are la dispoziție 562,61 milioane de lei (fără TVA) şi 18 luni pentru a finaliza lucrările (finele anului 2024/începutul anului 2025).

Lucrările la Drumul Expres ce va lega Tureni DN1 de Autostrada Transilvania avansează. Deși muncitorii societății se mișcă foarte bine cu lucrările la șoseaua de legătură între Autostrada Transilvania și DN1 Turda-Cluj-Napoca, primarul comunei Tureni, Daniela Mănăilă, este foarte revoltată că din cauza utilajelor, drumurile din comună vor fi distruse.

„În fiecare week-end, vinerea, sâmbăta, vin să-și care utilajele grele pe drumurile noastre, reabilitate prin fonduri europene. Păi ei n-au drum tehnologic?”, spune primărița din Tureni, citată de turdanews.net

Aceasta a semnalat lipsa unui drum tehnologic, însă nimeni nu a remediat această problemă. Așa că, Daniela Mănăilă spune că legea îi va permite, prin Serviciul de Poliție Locală, să sancționeze contravențional firma Dimex 2000 Company SRL, pentru depășirea limitelor de sarcină pe drumuri comunale și județene.

Amintim că acest drum Expres este necesar pentru asigurarea unei legături mai rapide pentru accesul în municipiul Cluj-Napoca din Autostrada Transilvania, în prezent accesul fiind posibil prin municipiul Turda (zona de Sud) sau prin Vest, prin Floreşti şi DN 1, unul dintre cele mai aglomerate tronsoane din România (peste 50.000 autovehicule/zi).

Comenteaza