Cum se vede Clujul de afaceri cu bani de la “Big Four”

Cum se vede Clujul de afaceri cu bani de la “Big Four”
Administraţia locală clujeană a lansat ieri filmul de prezentare a municipiului Cluj-Napoca, finanţat de “Big Four” - companiile Deloitte, Ernst & Young, KPMG, PricewaterhouseCoopers.

Materialul video sintetizează în 4:49 minute în format HD felul în care este perceput oraşul de către managerii străini, dar şi componenta universitară prin care acesta trebuie remarcat. Lipsesc cifrele care caracterizează economia oraşului, dar şi oportunităţile pentru investitori.

Filmul de promovare a potenţialului de business al oraşului, de aproximativ 5 minute, a fost realizat pentru Primăria municipiului Cluj-Napoca de către Laviniu Lazăr - producător clujean de materiale de promovare audiovizuală, cu susţinerea financiară a companiilor Deloitte, Ernst & Young, KPMG, PricewaterhouseCoopers, cunoscute în mediul financiar sub numele de "Big Four". Prezenţi ieri în Sala de Sticlă a primăriei, reprezentanţii celor patru companii au refuzat să facă orice fel de comentariu privind evoluţia economică a Clujului, dar şi pe tema imaginilor alese în filmuleţ pentru promovarea economică a municipiului.

Primarul interimar Radu Moisin a declarat că filmul s-a axat mai mult pe prezentarea oraşului din perspectiva managerilor străini care conduc afaceri de la Cluj. "Ne-am axat şi pe componenta universitară, capitol la care municipiul excelează", aşa a explicat primarul interimar absenţa din cadrele de prezentare a parcului industrial Tetarom sau a cifrelor economice caracteristice Clujului. Potrivit primăriei, filmul va fi postat pe site-ul www.clujbusiness.ro şi va fi utilizat şi de către Biroul Relaţii externe şi investitori din cadrul primăriei, ca un instrument de promovare a Clujului ca şi destinaţie de afaceri, urmând să fie trimis ambasadelor străine în România, respectiv ambasadelor României în străinătate şi oferit în cadrul întâlnirilor cu reprezentanţii companiilor.

 

 

Comenteaza