Brandul britanic Next vrea să se extindă la Cluj

Brandul britanic Next vrea să se extindă la Cluj

Ixy Retail, francizor al brandului pentru copiii Next, are în plan să vină la Cluj-Napoca, însă provocarea vine din găsirea locațiilor.

Brandul britanic a fost adus în România în sistem de franciză în 2008 și de-a lungul timpului a renunțat la colecțiile de damă și de bărbați pentru a se concentra pe piață produselor pentru copii, conform Wall Street. Next este prezent în România cu patru magazine în București, cu planuri de extindere în Cluj, Timișoara și Iași.  

“Suntem foarte selectivi când vine vorba de locațiile magazinelor. Targetul nostru vizează centrele comerciale premium și locațiile foarte bune că și amplasare și acesta este și motivul pentru care am preferat o extindere calitativă și nu cantitativă”, spune Victoria Houghton, reprezentanta Ixy Retail.

Valoarea medie a unei achiziții este de 220 de lei. Next România a încheiat anul 2018 cu o creștere de 7,6%. Pentru 2019, compania a planificat o majorare de 5% a vânzărilor. Ixy Retail înregistra în 2017 afaceri de 4,8 milioane de euro și un profit net de 560.000 de euro.

Comenteaza