Clujul, în topul căutărilor de case de vânzare în România

Clujul, în topul căutărilor de case de vânzare în România

Cluj-Napoca se află între primele orașe din țară vizate pentru achiziția unei case în această perioadă.

O analiză referitoare la căutările românilor pe Google în materie de locuințe realizată de Search Ads, agenție de marketing online cu expertiză în industria imobiliară, reflectă felul în care izolarea socială a modificat preferințele locative ale românilor, care prezintă un interes crescut pentru achiziția de case.

Expresia „case de vânzare” a cunoscut o creștere de 83% în iunie, comparativ cu martie 2020. „Am observat în ultimele luni o nouă tendință în materie de preferințe imobiliare, respectiv un interes crescut al românilor pentru achiziția de case, creat pe fondul perioadei de izolare socială.

Pentru a veni în întâmpinarea acestei nevoi, dezvoltatorii imobiliari trebuie să-și aducă proiectele în atenția posibililor cumpărători prin diverse metode, cea mai potrivită în acest context fiind promovarea online”, a declarat Paul Smarandache, managing partner Search Ads.

Expresia „case de vânzare” a cunoscut o creștere de 83% în iunie 2020, comparativ cu iulie 2019, de la 14.800 la 27.000 de căutări pe Google. Cele mai multe căutări pe această expresie s-au înregistrat în București (30%), la distanță față de celelalte mari orașe precum Timișoara, Brașov, Cluj sau Constanța, care au între 3,5 și 4,4% dintre căutări.

Cele mai căutate tipuri sunt casele normale, însă se observă și o ușoară creștere în ceea ce privește casele „pasive” sau „smart”. Căutările de apartamente au cunoscut creșteri, însă la un nivel mai scăzut față de cele de case.

Ca tip de locuință, „apartamente de 2 camere” este cea mai căutată expresie, aproape dublu față de „apartamente 3 camere” și de opt ori mai accesată decât „apartamente 4 camere”. Căutările în domeniu se fac preponderent de pe telefonul mobil, într-o proporție de 67,5%.

Comenteaza