Foto Cum arată acum tronsonul de pe A3 care așteaptă inaugurarea. API: Un exemplu de "așa da"

Cum arată acum tronsonul de pe A3 care așteaptă inaugurarea. API: Un exemplu de "așa da"
| Foto: Facebook/API
Cum arată acum tronsonul de pe A3 care așteaptă inaugurarea. API: Un exemplu de "așa da"
Cum arată acum tronsonul de pe A3 care așteaptă inaugurarea. API: Un exemplu de "așa da"
Cum arată acum tronsonul de pe A3 care așteaptă inaugurarea. API: Un exemplu de "așa da"
Cum arată acum tronsonul de pe A3 care așteaptă inaugurarea. API: Un exemplu de "așa da"
Cum arată acum tronsonul de pe A3 care așteaptă inaugurarea. API: Un exemplu de "așa da"
Cum arată acum tronsonul de pe A3 care așteaptă inaugurarea. API: Un exemplu de "așa da"
Cum arată acum tronsonul de pe A3 care așteaptă inaugurarea. API: Un exemplu de "așa da"
Cum arată acum tronsonul de pe A3 care așteaptă inaugurarea. API: Un exemplu de "așa da"

Lucrările sunt la final, astfel că cei 4,5 km de autostradă și 4,7 km de drum cu patru benzi și separator de sens, ar putea fi deschiși traficului până la sfârșitul acestui an.

Este vorba de tronsonul A3 de la Târgu Mureș la Ungheni, un "ciot" de doar puțin peste 9 km - 4,5 km de autostradă și 4,7 km de drum de legătură cu patru benzi, dar care continuă 33 de kilometri de autostradă deja dați în trafic din Autostrada Transilvania și care ar putea fi deschis anul acesta, chiar dacă termenul contractual a fost extins până în primăvara anului viitor.

"Doi colegi din comunitate și-au pus bocancii și au luat la pas cei 4,5 km de autostradă plus 4,5 km ai drumului de legătură pe #AutostradaTransilvania în apropiere de Târgu Mureș. 

Antreprenorul general, STRABAG, are toate șansele să dea în folosință lotul în luna noiembrie, decembrie cel mai târziu, incluzând aici procedurile de recepție, înainte de termenul contractual.

Șantierul arată foarte îngrijit, atenția la detalii de lângă asfalt surprinzându-ne plăcut: curățenie, taluzuri înierbate aranjate frumos, rigole bine executate, chiar puieți de arbori puși pe suprafețe întinse.

Un ciot, da, însă unul foarte așteptat de șoferii din zonă și un exemplu de "așa da" oferit de STRABAG, unul dintre puținii constructori serioși din peisajul autohton al infrastructurii de transport", au scris reprezentanții Asociației Pro Infrastructură.

Comenteaza