Investiţii în comerţul cu electronice

Investiţii în comerţul cu electronice
Flanco a deschis anul trecut magazine în Cluj, Iaşi, Ploieşti, Sibiu, Oradea, Câmpina, Deva şi Târgovişte, conform Bursa.ro. Retailerul a făcut investiţii în şase din vechile magazine, în modernizare, remodelare şi extindere. Investiţiile au fost de 2,5 milioane de euro.

Compania deţine 78 de magazine în 50 de oraşe, cu o suprafaţă de 44.500 mp. Reţeaua cuprinde 84% locaţii în spaţii comerciale, în vreme de 16% din spaţii sunt amplasate stradal. „Dacă în ceea ce priveşte cifra de afaceri şi cota de piaţă Flanco este pe locul doi în topul celor mai mari retaileri, în privinţa randamentului vânzărilor pe metru pătrat suntem pe locul unu, acesta fiind un indicator extrem de valoros pentru o companie care îşi doreşte în primul rând să fie rentabilă şi eficientă", a explicat directorul general Violeta Luca. Pe o suprafaţă de vânzare mai mare cu 10% faţă de 2011, compania a înregistrat vânzări mai mari cu 25%, crescând rentabilitatea vânzării pe metru pătrat la 3.200 de euro.

 

Etichete
Comenteaza