Sistem de colectare a dozelor de bere bazat pe recompense la Untold

Sistem de colectare a dozelor de bere bazat pe recompense la Untold
Sistem de colectare a dozelor de bere bazat pe recompense la Untold
Sistem de colectare a dozelor de bere bazat pe recompense la Untold
Sistem de colectare a dozelor de bere bazat pe recompense la Untold
Sistem de colectare a dozelor de bere bazat pe recompense la Untold
Sistem de colectare a dozelor de bere bazat pe recompense la Untold

Un sistem inteligent de colectare a dozelor de aluminiu va fi activat la Festivalul Untold de la Cluj. Cu ajutorul a trei dispozitive care pot colecta și compacta în vederea reciclării până la 4.000 de doze/zi fiecare, producătorul Ursus Breweries România (UBR) speră ca participanţii să returneze dozele consumate.

„Am fost prima companie care a implementat activităţi de colectare a ambalajelor încă de la ediţiile anterioare ale festivalului. Suntem încântaţi să contribuim, nu doar la dezvoltarea celui mai mare festival de muzică din România, dar și la promovarea unui comportament responsabil în ceea ce priveşte protecţia mediului.

Totodată, susţinem angajamentele pe care organizatorii și le propun din acest an, și anume de a transforma Untold într-un festival sustenabil”, a precizat Oana Mateescu, public affairs and external relations senior manager la Ursus Breweries.

Participanții vor putea câștiga accesorii pentru distracție în funcţie de numărul de doze introduse în aparatele de colectare. La 3 doze ei primesc un set de stickere de festival, la 5 doze, un steag de festival, iar la 10, un tricou Ursus Untold 2018, care cuprinde 18 modele diferite. Sistemul Ecocan face parte integrantă din strategia producătorului, fiind pus în practică prin partenerii CanPack Recycling, EveryCanCounts România şi GreenPoint.

“În ceea ce privește volumele de bere pregătite, am luat în considerare cantități suficiente pentru numărul estimat de participanți și împreună cu partenerii noștri avem peste 40 de puncte de vânzare. Pentru realizarea estimărilor ținem cont de numărul de participanți comunicat de către organizatori”, a precizat Victor Teioșanu, premium brands director al UBR.

Printre activările pregătite de Ursus pentru această ediție se numără scena Time (muzică electronică şi de artişti precum Kristian Nairn, Stefan Biniak, Sllash & Dope sau Brooks), zonă pentru chill total (hamace interactive), zona de distracție legendară (Ursus Retro), zona food (cu tanc de bere).

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: Ursus, Timișoreana, Ciucaș, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, St. Stefanus, Azuga Nepasteurizată şi Stejar.

Compania face parte din grupul japonez Asahi, cu operaţiuni în 100 de ţări, care mai deține mărcile Peroni Nastro Azzurro sau Grolsch. În 2017, Asahi a finalizat achiziția fostelor operaţiuni de afaceri și mărci deţinute de SABMiller în Europa Centrală și de Est, ce include afacerile din Cehia, Slovacia, Polonia, Ungaria, România.  

Comenteaza