UMB, supervizat pe aproape 6 milioane de euro pe șantierele de pe A3 dintre Cluj și Sălaj

UMB, supervizat pe aproape 6 milioane de euro pe șantierele de pe A3 dintre Cluj și Sălaj

Compania Egis a semnat un contract de 5,8 milioane de euro cu Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, pentru a asigura servicii suplimentare de supervizare a proiectării şi execuţiei unor subsecţiuni din A3.

Contractul se referă la servicii de supervizare de înaltă calitate pentru asigurarea respectării obligaţiilor contractuale de către antreprenor, inclusiv utilizarea corectă a fondurilor, precum şi implementarea generală în termene, la calitatea şi în bugetul optim aşteptate, pe două subsecţiuni, totalizând 30 de kilometri, ale autostrăzii Braşov - Târgu Mureş - Cluj - Oradea, între Nădăşelu şi Zimbor.

"Egis a fost desemnată de Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere - CNAIR SA să supervizeze lucrările din 'Contractul de Proiectare şi Construcţie a autostrăzii Braşov - Târgu Mureş - Cluj - Oradea, subsecţiunea 3A2: Nădăşelu - Mihăileşti (km 8+700 - km 25+500) şi subsecţiunea 3B1: Mihăileşti- Zimbor (km 0+000- km 13+260)'. În a doua jumătate a lunii noiembrie, Egis a semnat un contract de 5,8 milioane de euro cu Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, pentru a asigura servicii suplimentare de supervizare a proiectării şi execuţiei unor subsecţiuni, totalizând 30 km, ale autostrăzii Braşov - Târgu Mureş - Cluj - Oradea, între Nădăşelu şi Zimbor", se menţionează într-un comunicat al companiei, remis luni AGERPRES.

Subsecţiunile 3A2 şi 3B1 sunt proiectate pentru o viteză de 120 km/h. Întreaga subsecţiune 3A2 se întinde pe teritoriul administrativ al judeţului Cluj, traversând localităţile Gârbău (km 8+700 - km 13+100) şi Sinpaul (km 13+100 - km 25+500), în timp ce subsecţiunea 3B1 traversează teritoriul administrativ al judeţelor Cluj şi Sălaj, în localităţile Sinpaul (km 0+000 - km 0+920) şi Zimbor (km 0+920- km 13+260).

Cele două subsecţiuni ale acestui proiect de autostradă de importanţă strategică pentru România sunt deosebit de dificile din punct de vedere tehnic, deoarece traversează o varietate de tipuri de teren, de la câmpii şi văi până la dealuri şi munţi, şi implică lucrări de structuri şi de consolidare complexe, cum ar fi un număr mare de viaducte, pasaje şi poduri, precum şi ziduri de sprijin şi consolidare a terenului prin piloţi foraţi.

"Egis este întotdeauna atrasă de proiecte complexe din punct de vedere tehnic, cum sunt aceste subsecţiuni de autostradă, deoarece ne propunem nu doar să căutăm noi provocări, ci şi să menţinem şi să dezvoltăm abilităţile deosebite ale profesioniştilor noştri, asigurându-le obiective motivante de atins. Acest nou contract de supervizare se adaugă altor misiuni pe care compania noastră le are de îndeplinit pe alte două subsecţiuni ale autostrăzii Braşov - Târgu Mureş - Cluj - Oradea, ceea ce face lucrurile mai interesante pe măsură ce contribuţia noastră în cadrul proiectului devine tot mai importantă în fiecare zi. Cu un astfel de portofoliu, suntem nerăbdători să atragem în astfel de proiecte ingineri cat mai experimentaţi", a spus Manuela Copcea, manager al Departamentului de Supervizare şi Management de Proiect din cadrul Egis în România.

Durata contractului este de 36 de luni pentru supervizarea activităţilor de proiectare şi construcţie a lucrărilor de autostradă, la care se adaugă durata supervizării în perioada de garanţie a lucrărilor.

Egis este un jucător internaţional activ în sectoarele de consultanţă, inginerie în construcţii şi servicii de mobilitate. Cu operaţiuni în 120 de ţări, Egis pune la dispoziţia clienţilor săi expertiza celor 18.000 de angajaţi şi dezvoltă inovaţie de ultimă oră accesibilă tuturor proiectelor.

Conform unei informări a CNAIR de la începutul acestei luni, pe șantierele secțiunilor Nădășelu - Mihăiești (16,80km) și Mihăiești - Zimbor (13,26km) lucrările, executate de constructorul român UMB, au ajuns la un stadiu fizic de 42,5 %.

 

 

Comenteaza