Nou sistem de acces și plată în parkingul de pe Moților. Care sunt avantajele

Nou sistem de acces și plată în parkingul de pe Moților. Care sunt avantajele

Noul sistem are rolul de a gestiona într-un mod automat, fără operatori umani, accesul în parcare, traficul din incintă, taxarea contravalorii timpului de staționare conform tarifelor stabilite, cât și accesul la ieşirea din parcare.

Prin intermediul noilor echipamente și a sistemului de administrare se poate realiza plata timpului de staționare atât prin tehnologia contactless la automate, cât și prin aplicația UPPark.

În ceea ce privește accesul în parking, noua infrastructură cu echipamente smart este prevăzută cu camere LPR pentru recunoașterea numerelor de înmatriculare, bariere automate și panouri de informare de tip led pentru afișarea numărului locurilor de parcare libere.

Pentru efectuarea plății contravalorii timpului de staționare, tichetul eliberat de terminalul de intrare va trebui scanat la casa automată de plată, care va afișa suma de plată.

Metode de plată:
- cu card bancar prin intermediul aplicației UPPark, disponibilă în AppStore și Google Play;
- card bancar credit/debit prin tehnologie „chip and pin” şi contactless, monede, bancnote, plata cu terminale mobile NFC (de tip telefon, smartwatch, portofele electronice etc.) efectuate la casele automate de plată.

La finalul tranzacției, automatul de plată va elibera la cerere chitanța. Echipamentul permite atât eliberarea restului în monede şi bancnote, cât și returnarea banilor în cazul anulării plății.

Valoarea contractului este de 1.128.458,95 lei cu TVA inclus și cuprinde echipamentele, configurarea și setarea întregului sistem, serviciile de mentenanță, întreținerea pe toată perioada de garanție (36 de luni), lucrările de montare, branșare și punere în functiune a echipamentelor.

Mai multe detalii despre aplicația UPPark: https://uppark.io/
Pentru sesizarea problemelor tehnice sau pentru probleme de ordine și siguranță publică, cetățenii pot suna la următoarele numere de telefon:
- probleme tehnice: 0733.410 992
- Poliția Locală: 0264.598 784 / 0264.955

"Avantajele aduse de noul sistem hardware și software completează obiectivele Primăriei Cluj-Napoca de a digitaliza toate procedurile și serviciile oferite cetățenilor, după modele precum Estonia", precizează primarul Emil Boc pe pagina sa de Facebook. 
Comenteaza