Experţii afacerilor online şi-au dat cărţile pe faţă la Cluj

Experţii afacerilor online şi-au dat cărţile pe faţă la Cluj
Joi s-a desfăşurat prima zi din cea de-a patra ediţie a ExpoConferinţei de comerţ electronic TeCOMM, evenimentul ce reuneşte marii retaileri online din România la Grand Hotel Italia 5* din Cluj-Napoca. Pentru două zile au loc peste 30 de prezentări, workshopuri şi sesiuni de dezbateri.

Programul TeCOMM este adaptat nevoilor actualei pieţe şi acoperă subiecte legate de oportunităţile şi provocările din domeniul online. În cele două zile vor fi prezenţi 50 de speakeri cu peste 30 de prezentări şi workshopuri în cadrul celor patru evenimente conexe. Alături de reprezentanții a circa 300 de magazine online, sunt și cei care duc produsele la oameni.

Cei prezenţi au putut afla, printre altele, secretele construirii unui serviciu de livrări de succes.

„Tu dai click și cumperi, iar un curier trebuie să livreze. Dacă această experiență este întârziată sau neprofesionistă, cumpărătorul s-ar putea să nu mai cumpere. Așa că trebuie să lucrăm foarte aproape de comercianții online. Depindem unii de ceilalți, este un parteneriat. Suntem aici să le spunem ce investiții facem în tehnologii noi de plată online și în noua flotă", a spus Gian Sharp, CEO unei firme de curierat rapid.

Dezvoltarea internetului i-a îmbogăţit pe proprietarii magazinelor online, dar reprezintă o afacere excelentă şi pentru firmele de curierat, care au din ce în ce mai mulţi reprezentanţi.

„Cea mai mare creştere din piaţa noastră de curierat a venit din online în acest an şi se pare că va continua să crească în următorii ani, iar pe noi ne bucură foarte mult creşterea pe care o are domeniul online", a spus Mihai Adrian, partener la o firmă de curierat.

Consumatorii sunt atât de prinşi de valul cumpărăturilor pe internet, încât mulţi uită că există şi magazine clasice.

„Ne-au spus mulţi clienţi „aaa voi aveţi şi magazin"! Într-adevăr online-ul e o metodă foarte bună de promovare, tot ce se întâmplă în ecommerce ajută la a împrăştia mai uşor mesajul şi e o evoluţie naturală", a spus Marian Alexiu, CEO-ul unui magazin online ce vine aparate camere foto şi video.

La eveniment au fost invitaţi și Cristina Popa - Country Manager Fashion Days, Ana Sipciu - Industry Manager Google România, Laurențiu Cenușă de la Aoro.ro. A doua zi a evenimentului va fi împărţită pe nevoi concrete: 2 workshopuri, 2 prezentări şi un masterclass pentru specialişti în marketing digital, şi alte 10 workshopuri pentru cei interesaţi de optimizare prin design, SEO, web analytics, conversii, plăţi online, logistică și branding.

 

Comenteaza