Specialiştii dezvăluie ultimele noutăţi legate de viitorul comerţului electronic

Specialiştii dezvăluie ultimele noutăţi legate de viitorul comerţului electronic
Cel mai aşteptat eveniment în care businessul modei întâlneşte tehnologia se apropie cu paşi repezi. Joi specialişti din domeniul comerţului electronic vor dezvălui care este cheia succesului afacerilor proprii şi vor oferi sfaturi pentru cei care vor să-şi dezvolte o afacere online.

Acţiunea de a cumpăra este în mod inerent o acţiune socială. 92% dintre cumpărători au încredere în opiniile prietenilor şi a celorlalţi membri de familie când fac o decizie de cumpărare. Chiar dacă suntem controlaţi de tehnologie, oamenii rămân sursa cea mai bună de referinţă. O singură opinie este un ecou pentru mase. Atunci când vorbim despre vânzări în online, o abordare multi-channel nu se referă doar la multiplele deviceuri prin care ajugem la consumatori, ci include şi o masă de oameni.

O metodă de diferenţiere excelentă pentru magazinele online se sprijină pe combinaţia ideală dintre branding şi servicii pentru clienţi.

Ce înseamă customer service eficient?

Datele despre clienţi pot fi obţinute prin folosirea tuturor instrumentelor din social media care trebuie transformate în insight-uri. Tehnologiile legate de predictibilitate sunt extrem de importante pentru experienţa consumatorului şi au un rol în a creiona strategia retailului pe viitor.

Cum poate un brand personal să extragă date importante, cum se poate forma astfel încât să atragă fani loiali, cât de mult te ajută să te apropii de clienţi un brand personal puternic şi soluţii la probleme întâmpinate în activităţile zilnice şi pe termen lung pentru maximizarea vânzărilor puteţi afla joi, 30 octombrie, la HotSpot Fashion, începând cu ora 14, la Grand Hotel Italia. Printre speakerii cu care se vor întâlni clujenii sunt Colby Hanks (UK), Ana Sipciu (Google), Adeline Cătinaş (Cathias Edeline), Mirela Bucovicean (molecule-f), Marian Alecsiu (F64), Liana Martin (Fashionandbeautz.ro), Cristina Popa (FashionDays), şi alţii.

Comerţul electronic pe zona de fashion este un loc unde se întâlnesc cele mai bune idei, iar antreprenorii inspiraţi cu ajutorul tehnologiei iau ce e mai bun din e-commerce şi îl dezvoltă pentru clienţi. Toti cei implicaţi - lideri în retail, oameni de ştiinţă, designeri şi cumpărătorii - sunt protagoniştii unei perioade extrem de active.

 

Comenteaza