Strategia Ursus: Spaţiul fabricii, utilizat mai bine în folosul clujenilor

Strategia Ursus: Spaţiul fabricii, utilizat mai bine în folosul clujenilor
Compania Ursus intenţionează să dea o nouă destinaţie, generatoare de locuri de muncă, terenului fostei fabrici.

"Este atât în interesul companiei, cât şi în cel al Clujului şi al clujenilor, ca terenul fostei fabrici să capete o nouă destinaţie, generatoare de activitate şi locuri de muncă. Se investighează cele mai bune oportunităţi de valorificare ale terenului, care să sprijine şi interesul locuitorilor oraşului", a subliniat Diana Klusch, director Corporate Affairs Ursus. Astfel, compania va continua procesul de dezafectare a fabricii. "În această direcţie, continuă procesul de dezafectare a fabricii de bere din Cluj-Napoca. Procesul a început în urmă cu peste doi ani, după încetarea producţiei industriale de bere. Clădirile industriale ale fabricii ocupă acum un spaţiu în interiorul oraşului, spaţiu care ar putea fi utilizat mai bine în folosul clujenilor. În plus, aceste clădiri necesită întreţinere şi supraveghere pentru a le asigura securitatea şi siguranţa. Toate aceste lucruri generează riscuri şi costuri care nu se justifică în acest moment", a subliniat reprezentanta companiei.

În paralel cu aceste strategii, Ursus rămâne present în Cluj şi pe alte planuri. "Ursus este şi va rămâne în continuare prezent în Cluj şi în viaţa clujenilor. Specialităţi de bere Ursus sunt produse în continuare la Fabrica de Bere şi se păstrează cultura clujeană a berii. Ursus sprijină evenimentele care au loc în Cluj, fiind partener al Zilelor Clujului, Transilvania International Film Festival (TIFF) şi partener strategic în cursa pentru nominalizarea oraşului drept Capitala Culturală Europeană în 2021", a conchis Diana Klusch, director Corporate Affairs Ursus.

 

Etichete
Comenteaza