O reţea farmaceutică îşi înlocuieşte toată flota auto cu maşini nepoluante

O reţea farmaceutică îşi înlocuieşte toată flota auto cu maşini nepoluante
Una dintre marile reţele de farmacii din România a anunțat schimbarea integrală a parcului său de autoturisme cu vehicule hibride în ianuarie 2017.

După achiziția sa de către Interbrands Marketing & Distribution (IBR), Europharm va înlocui 80 de autoturisme cu modelele hibrid Toyota Auris Terra și Yaris, în cadrul unui parteneriat strategic. Noile vehicule vor alcătui cea mai mare flotă de automobile hibride a unui distribuitor de produse farmaceutice din România. Investiția se ridică la 1 milion de euro. În ultimele 12 luni, Europharm a reînnoit și flota de transport marfă, printr-o investiție de 1,5 milioane de euro. 
 
“Este responsabilitatea noastră, ca unul dintre cei mai importanți jucători din piața de distribuție farmaceutică, să oferim soluții reciproc avantajoase pe termen lung. Înlocuirea flotei de autoturisme utilizate de către forța noastră de vânzări cu mașini hibride este un demers prin care ne asigurăm că îndeplinim acest angajament. În 2017, strategia noastră prevede continuarea investițiilor pentru extinderea și îmbunătățirea calității serviciilor și pentru creșterea acoperirii geografice a zonelor rurale și urbane mici”, a declarat Georgi Roussev, director general al Europharm.
 
Decizia de a achiziționa automobile eco este rezultatul unei prime sinergii cu IBR. În 2015, IBR a anunțat consolidarea parteneriatului său cu Toyota România printr-un nou acord privind înlocuirea în întregime a flotei sale cu vehicule hibride Toyota. În 2016 a fost finalizată achiziția Europharm de către IBR de la grupul GSK. Europharma a înregistrat vânzări de 200 de milioane de euro. 
 
Compania are 500 de angajați în 11 depozite, distribuie 3.500 de produse de la 90 de furnizori și asigură livrarea în 5.500 de puncte de vânzare (farmacii independente sau lanțuri cu acoperire națională), spitale. IBR face parte din Sarkis Group International, având linii de business dezvoltate în România, Bulgaria, Cipru, Belarus, Liban, Qatar, Irak și Libia. Interbrands este cea mai importantă companie din sectorul distribuției și marketingului din comerţul România.

Top distribuitori locali
(afaceri 2015)

 
1. Mediplus...............756 mil. euro
2. Farmexpert...........632 mil. euro
3. Farmexim.............396 mil. euro
4. Fildas...................377 mil. euro
5. Europharm............209 mil. euro
6. Pharmafarm..........133 mil. euro
7. Ropharma.............97 mil. euro
8. Romastru..............96 mil. euro
9. BLD Pharma .........41 mil. euro
10. ADM Farm............21 mil. euro

Sursa: Forbes

Comenteaza