Rețeaua IPB a schimbat conceptul magazinului său din Vivo

Rețeaua IPB a schimbat conceptul magazinului său din Vivo
Retailerul de papetărie a investit în modificarea designului | Foto: IPB

Cel mai important retailer de papetărie din România, International Paper Business (IPB), a decis să modifice conceptului unității sale din Vivo Center, a anunțat conducerea complexului.

IPB deține un magazin online și două magazine fizice cu cele mai mari suprafețe din România ce întrunesc o secțiune dedicată papetăriei, artei, creativității și una dedicată rechizitelor școlare.

Compania a fost înființată în anul 2000 ca depozit de papetărie cu produse destinate birourilor, apoi și-a lărgit aria, ajungând la un portofoliu cu 20.000 produse. Aceasta a primit recent mai multe propuneri din partea unor mall-uri din țară pentru a-și deschide unități în incinta lor.

IPB este importator pentru 70% din produse și distribuitor pentru celelalte 30%. Societatea clujeană înregistra afaceri anuale de 16 milioane de lei și un profit de 1,8 milioane în 2018, conform platformei Termene.ro.

Ca asociat unic figurează Nicoleta Ines Bodea. Principalii competitori din Cluj în domeniul de activitate comerț cu ridicata al altor bunuri de uz gospodăresc erau Ax Perpetuum, Mobile Distribution, Egis Rompharma, Logitrust Impact și Rolicom Import Export.

Complexul din Florești și-a redeschis la finele anului trecut zona de extindere de 22.000 mp - nefuncțională timp de 10 luni - după o investiție de 20 milioane euro. Printre magazinele activate sau redeschise se numără Peek & Cloppenburg, Zara, Massimo Dutti, Lee Cooper sau Oysho.

Rețeaua Vivo din România grupează 500 de magazine în patru centre, respectiv 150.000 mp de spațiu construit. Grupul austriac Immofinanz deţine în România patru centre Vivo. Polus Cluj a fost ridicat de grupul maghiar TriGranit și apoi vândut celor de la Immoeast. După rebranding, centrele Polus au devenit Vivo. Principalul concurent al Vivo de pe piața locală este Iulius Mall. 

Comenteaza