Clujenii au “rupt porțile” Media Galaxy. Câte 2-3 televizoare de om

Clujenii au “rupt porțile” Media Galaxy. Câte 2-3 televizoare de om
Televizoarele din magazinul de electronice au fost cumpărate "la kilogram"
Clujenii au “rupt porțile” Media Galaxy. Câte 2-3 televizoare de om
Clujenii au “rupt porțile” Media Galaxy. Câte 2-3 televizoare de om
Clujenii au “rupt porțile” Media Galaxy. Câte 2-3 televizoare de om
Clujenii au “rupt porțile” Media Galaxy. Câte 2-3 televizoare de om
Clujenii au “rupt porțile” Media Galaxy. Câte 2-3 televizoare de om
Clujenii au “rupt porțile” Media Galaxy. Câte 2-3 televizoare de om
Clujenii au “rupt porțile” Media Galaxy. Câte 2-3 televizoare de om
Clujenii au “rupt porțile” Media Galaxy. Câte 2-3 televizoare de om
Clujenii au “rupt porțile” Media Galaxy. Câte 2-3 televizoare de om
Clujenii au “rupt porțile” Media Galaxy. Câte 2-3 televizoare de om
Clujenii au “rupt porțile” Media Galaxy. Câte 2-3 televizoare de om
Clujenii au “rupt porțile” Media Galaxy. Câte 2-3 televizoare de om
Clujenii au “rupt porțile” Media Galaxy. Câte 2-3 televizoare de om

Sute de clujeni au luat cu asalt magazinul Media Galaxy din Vivo Center, redeschis după mutare, de la primele ore ale dimineții. Din cauza afluxului mare de clienți, sistemul de încasare a fost serios pus la încercare.

Cele mai cumpărate produse au fost espressoarele de cafea și televizoarele Philips și LG, mai ales cele de mari dimensiuni, dar și aspiratoarele de mână. Conducerea rețelei a instalat peste 50 de oameni la standuri și la casele de marcat, însă au fost dificultăți în sistem, oamenii fiind obligați să aștepte mai mult cu produsele.   

Printre ofertele puse la bătaie cu ocazia redeschiderii s-au aflat laptopuri Lenovo, televizoare Philips, mașini de spălat Grundig și Bosch, telefoane Motorola, tigăi Tegal, oale sub presiune Gioiosa sau chiar anvelope de autoturisme, reducerile operate cu acest prilej mergând până la 67%. Primii 300 de clienți care au cumpărat de 200 de lei au primit o baterie externă de telefon de 20.000 mAh.

Magazinul s-a mutat în iarnă din aripa stângă a complexului în centrul acestuia, în apropierea hipermarketului Carrefour, iar în zona eliberată se execută acum lucrări de extindere a mall-ului. Media Galaxy comercializează la Cluj 30.000 de produse.

Vivo Center se află în prezent în proces de modernizare printr-o investiție de 20 de milioane de euro. Proiectul include atât extinderea unor magazine importante din centrul comercial, cât și lansarea unor branduri noi în regiune, precum Peek & Cloppenburg.

“Suntem convinși că proiectul de renovare va optimiza experiența de cumpărături a clienților”, a menționat Luiza Moraru, Head of CEE Asset Services. Proiectul este preconizat să se finalizeze în acest an, fiind implementat de Immofinanz și de CBRE România, administrator al complexului.

Complexul a trecut printr-un proces de rebranding în 2016 și printr-un proces de modernizare în 2017, schimbându-și numele din Polus în Vivo.

Comenteaza