Cred cu tărie în observaţiile din articolul precedent referitoare la trăsăturile unui lider. Îl etichetez pe cel de faţă ca pe-o continuare tocmai pentru că vreau să le avem mereu în vedere atunci când discutăm despre statutul de reprezentant.
Petrec mult timp studiindu-i şi realizez cât de mult ne lipsesc. Am încercat să văd ce îi deosebeşte pe aceşti câţiva de ceilalţi colegi (politicieni, antreprenori, etc.) Analiza mea merge mai departe decât competenţele teoretic prezente în orice om cu statut de reprezentant.
Mă întreb, în termeni rezonabili, dacă lansarea unui proiect european prin care se finanțează formarea viitorilor jurnaliști este un subiect de interes pentru jurnaliștii clujeni și, de asemenea, dacă este un subiect de interes pentru public. Ca parte interesată în lansarea și implementarea unui asemenea proiect, eu voi spune că da, subiectul interesează atât managerii din presa clujeană, cât și publicul. Ca parte la fel de interesată, mass-media clujeană, în cea mai mare parte, a spus nu, în numele ei și al publicului clujean.
Comedia grotescă din ţara asta este fără de sfârşit. Cam aceeaşi strigoi şi moroi de la Fefeleaga încoace au pus stăpânire pe psihismul colectiv, chiar dacă degizaţi cu alte măşti. Nu s-a schimbat nimic de la Ceauşescu şi Iliescu încoace.
Un telefon de la un prieten consumator de presă, într-o zi relativ senină de luni. Și o întrebare - factor declanșator de pus pe gânduri. Cât costă să nu apară nimic în media pe o temă? Cât costă să îngropi subiectul cu mii de oameni protestând în stradă anti exploatarea minieră de la Roșia Montană? <br />protest